Home Famostar Noodverlichting Werken bij Commercieel Medewerker Binnendienst (38 uur)

Commercieel Medewerker Binnendienst (38 uur)


Of je nou op je werk zit, lekker uit eten gaat in je favoriete restaurant of iemand in het ziekenhuis bezoekt; je staat er niet altijd bij stil hoe je het gebouw veilig kunt verlaten als dat nodig is. En dat is nou net het belang van onze noodverlichting. Famostar is al meer dan 60 jaar een volledig Nederlandse fabrikant van noodverlichting. Wij maken het onze relaties graag gemakkelijk met een persoonlijke benadering. Deze is ook merkbaar als werknemer dankzij een persoonlijk ontwikkelplan. Er is veel ruimte voor vrijheid en eigen initiatief zodat jij het verschil kunt maken! 
 
Wat ga je doen?
In de rol van Commercieel Medewerker Binnendienst ben je hét aanspreekpunt voor zowel je Account Manager als je klanten. Je werkt 1 op 1 samen met de Account Manager en vormt zo het klantenteam waarin je samen de klant centraal stelt. Je voorziet klanten van relevante adviezen op het gebied van noodverlichting en veilige en efficiënte ontruimingen. Uiteindelijk ben je samen verantwoordelijk voor het realiseren van de organisatiedoelstelling. 
 
Je houdt je onder andere bezig met:
  • het maken van noodverlichtingsplannen en offertes;
  • het beantwoorden van vragen over de producten en diensten;
  • het opvolgen en registreren van projecten in het CRM-systeem.

Wie zoeken wij?
Om in deze rol succesvol te zijn, is het belangrijk dat je resultaatgericht en accuraat bent. Je weet hoofdzaken van bijzaken te onderscheiden en stelt het klantbelang voorop. Daarnaast vind je het leuk om met klanten en collega’s samen te werken en ervaringen uit te wisselen.

Ook verwachten wij:
  • een MBO (+) - diploma;
  • enige ervaring in een commerciële binnendienstfunctie is een pre;
  • dat je gemakkelijk werkt met diverse programma’s zoals Autocad/CRM/Office/SAP;
  • dat je graag gebruik maakt van social media, leads, tools en initiatieven van de marketingafdeling;
  • de volgende competenties en persoonskenmerken: klant- en servicegericht, open, eerlijk en een teamspeler;
  • dat je toch op deze vacature reageert, ook al voldoe je niet aan één van onze wensen.
Werkgebied/ standplaats 
Je bent werkzaam vanaf het kantoor in Velp (Gld.). 
 
Het aanbod 
Famostar biedt jou een afwisselende functie in een enthousiast en betrokken team binnen een informele organisatie met een uitstekende marktpositie. Er is een gedegen inwerktraject en je krijgt veel ruimte en vrijheid om jezelf verder te ontwikkelen en te groeien binnen je functie.
 
Verder biedt Famostar: 
  • een informele werkomgeving waarbij de lat hoog ligt;
  • een persoonlijk ontwikkelingsplan afgestemd op jouw en onze wensen;
  • een mooi salaris en secundaire marktvoorwaarden.
Interesse/solliciteren? 
Heb je interesse én voldoe je aan de eisen in het profiel? Dan zien wij jouw sollicitatie, voorzien van een up-to-date CV + een gerichte motivatie, graag tegemoet. Solliciteren kan door een e-mail te sturen naar Edith van de Weerd - Riteco, Manager Finance en P&O.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Richard Stroo, Manager Marketing & Sales.
 
Sollicitatieprocedure 
De sollicitatieprocedure bestaat uit meerdere sollicitatiegesprekken bij Famostar in Velp. Een referentieonderzoek, psychologische testen en diploma- en/of loonstrookcheck kunnen onderdeel zijn van deze sollicitatieprocedure. Het is de intentie om deze functie in mei 2018 in te vullen.